2014. augusztus 12.

Nyár, család, ajándékok...

Tesómék Angliában élnek. Messze-messze tőlünk, ami fájó, de érdemes volt belevágniuk, mert szépen, jól élnek. Nyáron pihenésképp őket látogattuk meg. Nem mentünk üres kézzel, a szokásos túrórudi, szalonna, kolbász kéréseken túl egyéb ajándékokat is vittünk. :) 


Sógornőmnek egy ékszerdobozt készítettem. 


Kapott szalagrózsákat, dekupázsolt szitakötőt, csipkét.


Belül béleltem, gyűrűtartó részt is kialakítottam benne. Remélem beválik majd, mert a sajátom is ilyen lesz. ;D



Az öcsémnek már korábban kötöttem pasis nyakmelegítőt. Kettőt is, amiből az egyik megbomlott, így beígértem, hogy javítom. Helyette egy teljesen új készült. 


A halloween-es cukorkatartó rég óhajtott darab. A sajátunkat vittük el, magunknak majd egyszer újra elkészítem. A mintablogon megtalálható a mintája. 


Sógornőm édesanyja egy kis szalagos dobozt kapott.


Sógornőm húga pedig egy vadóc pink álomcsapdát.


Szintén kint élő rokon/barátoknak készült ez a borlista. 


A kislányuknak pedig ez a rózsás kis ékszerszett. :) Szinte minden nap rajta volt a lánc, míg ott voltunk, nagy örömömre... :) 

És néhány fotó (a teljesség igénye nélkül), hogy milyen szép út volt. :)



 Első repülésünk



Bournemouth Beach



Bournemouth



    


Legoland, Windsor Resort



London, Big Ben



London Eye



Tower Bridge (épp felnyitották!) :)



London, Tower



Windsor



Windsor, The Long Walk



Az egyik kinti piacon találtam ezt a kis tündért, először észre sem vettem rajta a feliratot. És minő véletlen, végre épp kiesett (kis mamai segítséggel, és a már két kibújt csontfog támogatásával) Ábelem első két tejfoga. :D 



A szép angol parkokban a legújabb horgolmányommal is jól haladtam.



Nagyon jó volt a családdal lenni. 
A fiúk is jól viselték a hosszú utat (a kicsi is elég jól elvolt a sok változáshoz képest). 
Egy rég nem látott unokanővéremmel is sikerült találkoznunk. 
Rengeteg élménnyel, ötlettel és ajándékkal lettem több. :) 

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy szép nyaratok, nyaralásotok volt! Az én keresztfiam is kint él Angliában, tán, ha 2x látom évente. Átéreztem, mekkora öröm volt találkozni a Tesóddal és a családdal. :) A gyerekek hamar feltalálják magukat. Szépséges ajándékokat vittél, biztos nagy volt az öröm! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online