2014. június 1.

Csipkék

Rákattantam a kisebb, kerek csipkék horgolására. Nagyon jó csinálni és haladós is. Pedig a lakásban nincs kitéve sehol csipke. Egyrészt Bálintka még nem tűr meg sehol semmit. Másrészt nem szoktam ellepni kis terítőkkel a lakást, csak ünnepekkor teszek fel egy-egy szép darabot és a konyhaasztalra.
Ám ezek a csipkék nem a szekrény aljában végzik majd, hanem a munkáimra fogom rádolgozni őket valamilyen módon, kivéve a legnagyobbat. :) Kikeményítettem és blokkoltam őket. Ez utóbbit még tökéletesítenem kell. Most vennem kell sok-sok horgolócérnát... ;)







7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Imádom ezeket a kincseket! :)

    VálaszTörlés
  2. hűűűű, meg kellene tanulnom nekem is.... csodásak!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! Nagyon kedvesek vagytok!

    VálaszTörlés
  4. Ó,d e gyönyörű csipkehalom!! Kíváncsi vagyok, mi fog belőlük készülni!!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online