2014. június 21.

Álomcsapdák

Van az utcánkban egy kis pékség, a kis pékségben pedig Judit. :) Na, ennek a kedves Juditnak készült a két álomcsapda. :) 


Korábban pedig mutattam, hogy kis csipketerítőket kezdtem horgolni. Ezen kis csipketerítők némelyike is ilyen álomfogóként végezte... :D 

Fénykép: Mutattam nemrég, hogy rákaptam a csipkehorgolásra. Ilyenek (is) készültek belőlük. :) Álomcsapdák békés nyári estékhez... :)

És apró ékszereket is hurkolgattam.

Fénykép: Ha valaki a hagyományosat szereti, nem a horgolt csipkéset... Ilyenek is lesznek abban a rég beígért albumban...
Minden esetre, míg ülök a babérjaimon, itthon esély sincs rá, hogy valaki rosszat álmodjon... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online