2014. május 10.

Shabby

Más az új dolgokat szereti, keresi, veszi. Én, ha fa tárgyat szerzek, azon nyomban régivé, kopottá formálom. :D Kinek mi a gyengéje. ;)

Ezt a szép kis fa sótartót Mónitól szereztem. Eredeti színét látni a kopott részeken. Lefestettem csontszín akrillal, kicsit lakkoztam, reszeltem... A szokásos folyamatok, mint a dobozaimnál. A csipke maradt az eredeti, ami rajta volt. :) 




Rég vágytam már egy ilyen sokfiókos szekrénykére is. Most rászántam magam (azaz a pénztárcám) és beszereztem egyet. Eredetileg ilyen volt:


És ilyen lett:


Mivel a kis feliratozók füle nagyon kicsi, nem bírtam kihúzni a stramm kis fa  fiókokat, ezért szereztem rájuk apró gombokat is. :) 
A sok-sok fiók az ékszerkellékeket őrzi. 



És egy kevésbé kopott. Egy menütábla itthonra. :) Mivel Zs állandóan kérdezget, ha hazajön, hogy mi a kaja és bár ő kérdez, a választ nem mindig várja meg, gondoltam készítek egy ilyet. Nem fogom percenként felsorolni... 

A kis kanalat már nagyon rég vettem egy hobbi boltban, és lám tényleg mindennek lesz helye előbb vagy utóbb. :) Ami a tábla részt illeti, nem festék hanem táblatapéta, de ugyanolyan jól működik. :)







3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű dolgokat készítettél!!!
    Ez a Menü-tábla...! :) - úgy tűnik, minden pasi ilyen: kérdez, de nem hall... mi a tapasztalat - olvasni tudnak? :-D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett mint, a menü tábla zsenissss :) csók Vmorsy

    VálaszTörlés
  3. Imádok mindent, ai a kezeid alól kikeütl, annyira szépeket készítesz! ♥ Puszi!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online