2014. május 10.

Lazac és rózsa

Sógornőm szeretett volna egy lazac színű táskát és tetszett neki egy konkrét márka. Lekoppintottam neki. Persze vannak lényegi különbségek, hisz nem én vagyok a gyártó. :D 
Igencsak megszenvedtem vele, először is rém nehezen találtam ki, hogy is kellene a cipzárat normálisan belevarrni (ebben nem vagyok gyakorlott), másrészt kikészített a varrógépem, ami mindig akkor problémázik, mikor sürgősen és másnak dolgozom. 
Így elneveztem a táskát MY 77 után szabadon MY Gyötrelemnek. :D 
Az apró bosszúságokat leszámítva örömmel készítettem és elégedett is vagyok vele. 
Pontosan 100 felvarrható strassz díszíti. :)






 

Ezt a kis tűpárnát is sógornőm kérte, ajándékba adja egy ismerősének. Angliába fog utazni. :) Remélem, jó hírem viszi majd...
A mintát Botthéka tervezte (Kilim Rose), a hímzéshez pedig Nina fonalait használtam (Caramel, Green Mold, Espresso, Dark Chocolate). Egy kis fa fonaltartóra tettem a hímzést, amit előtte kopottra festettem és dekupázsoltam is. :)






3 megjegyzés:

  1. Köszönöm Barbi, hogy kihímezted a Kilim Rose mintát. Igazán tetszetős. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Köszönöm a mintát! <3

      Törlés
  2. Szuper a táska! - 100 strassz? Irigylem a türelmed! :)
    A tűpárna pedig nagyon-nagyon szép!!! Nagyon tetszik a színvilága és a megvalósítás formája is!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online