2014. március 1.

Blur, grange, vagy amit akartok...

Most ismét dobozokat készítettem, kopottakat, ahogy mindig. Viszont kipróbáltam egy új technikát két dobozon és két képkereten. 
Lefestettem a fát akrillal, viaszt csepegtettem rá, majd ismét lefestettem egy eltérő színű akril festékkel. Ezután finoman visszacsiszoltam a viaszt, ami alatt ott maradt a régi szín. Majd reszeltem, drótkeféztem a doboz felületét, mint mindig. Egy igazán új hatás született. A Meska blogján találtam az ötletet.
Az eddigi dobozaim inkább shabby-sak (kopottasak) voltak. A mostani kettő viszont egyszerre blur (elmosódott, elkent színű) és grange (koszos, maszatos) hatású lett. :) Stíluskavalkád. De mind régies hangulatot hivatott kelteni. :)
És, ezek a dobozok most vasalt mintájúak, jó, a levenduláson van némi hímzés is. :) Kettőt meg is töltöttem.
A lánykás a kedvencem. :)


















5 megjegyzés:

  1. Hűűű, a lánykás nincs véletlenül eladó sorban? elcsábultam!:D

    VálaszTörlés
  2. Meseszépek!! Nehéz elhinni, hogy tényleg eredetileg nem ilyen kopottak:) A levendulás valami csodaszép!

    VálaszTörlés
  3. Aztaaa! Egyik szebb, mint a másik! :) Ezt a módszert nekem is ki kell próbálnom, beleszerettem!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online