2014. február 17.

Tűtartó

Valamikor réges-rég turkáltam ezt a dobozkát, még mutattam is, de ki emlékszik már arra. :D A kis csipke is akkori szerzemény, de azt már rádolgoztam valamire. 
Szóóóóval, volt nekem egy csudajó horgolást ábrázoló kis fadobozom. Bár nem nagy a horgolótudományom, és a horgoló-, kötőtű készletem is banális és bóvli (az én terveimhez tökéletesen megteszi), de azokat is illik tartani valahol. 
Önmagában is szép volt a dobozka, de nem is én lennék, ha csak úgy hagynám, ahogy...
Kicsit megcsiszoltam, hogy matt legyen a felülete a festéshez. Lekentem akrilfestékkel és visszacsiszolgattam itt-ott. Kibéleltem zsebekkel. 
Felülre kerültek a horgolótűk és az óriási bőrvarrótűm, alulra behajtogattam az utálatos körkötőtűimet, a bőrlyukasztómat is beledobtam, és a dmc fonalvágó kapott egy mágnest, hogy a helyén maradjon. :) 
Így egész pofás rendben vannak.
Aznap turkáltam még egy csudidobozt, de mivel annak hímzés lesz a tetején, őt később hozom. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online