2014. február 7.

Tengeri kaland

Ábel hétvégén 6 éves lesz. :) Kap szép ajándékokat, köztük egy olyat is, amit magam készítettem neki. Több tervem is volt, de végül erre lett időm. (A többi talán majd gyereknapra...) :) Valójában ez a társasjáték legalább 1 éve (de lehet, hogy több) készül, nem is Ábelnek szántam először, csak úgy, annak, aki viszi, de mivel rengeteg munkám van benne, és szerintem nagyon klassz lett, végül csakis az én drága elsőszülöttem kapja! :) Egyébként most olvassuk a Kincses sziget rövidebb verzióját és nagyon tetszik neki a kalózos téma. :) Mivel februári születésű, a szülinapjából is egy mini jelmezbált csinálunk, ott is kalóz lesz. :) 

A dobozt festettem, koptattam, ahogy mindig. Került rá két horgony. :) A dobozt belül szuper színes kalózos vászonnal béleltem. A társasjátékot magam festettem (kipróbált játék, mert egy osztályomnak készült az első, kiforratlan verzió). Az akvarell papírt felragasztottam dekorkartonra. Amikor jó keményre száradt, bevontam átlátszó öntapadós tapétával mindkét oldalon. (Nem szabvány méret, nem tudtam volna lamináltatni.) A szélét cakkosra vágtam és puzzle formára daraboltam. Így egyszerre kirakó és társasjáték. Kis fa figurákat festettem bábunak hozzá. A számozott figurákhoz készültek eligazító kártyák is. Azokat is házilag "lamináltam". :) Tettem még a dobozba egy kalózkendőt, amit a nyakába köthet. Benne lapul a kincsesláda kulcsa is. :) És a kincset (csokitallért) egy erszénybe rejtettem. :)
Most már csak arra várok, hogy lássam Ábel arcát, amikor megkapja és együtt játszhassunk! :)











13 megjegyzés:

  1. Szóval Barbi ez a legeslegjobb sk. ajándék amit eddig valaha is láttam. A csúcsok csúcsa . Gondoltam, hogy szuper lesz, de ez felülmúlhatatlan. Nagyon jó bulizást nektek!

    VálaszTörlés
  2. Nem is találok rá szavakat, annyira fantasztikus ajándék! Az ötlet, a kivitelezés, egyszerűen szuper! Boldog szülinapot kívánok Ábelnek :)

    VálaszTörlés
  3. Döbbenet! Szavam elállt ettől az ajándéktól! Boldog szülinapot a nagyfiúnak! :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű, fantasztikus, mesés! Boldog szülinapot a Nagynak és sok önfeledt játékot kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Ez fantasztikus lett, biztos örülni fog Ádám is. Boldog szülinapot neki :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon klassz! sok sok szuper kalózcsatát Nektek! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ügyes és ötletes anyuka vagy! Gratulálok, s boldog szülinapot a kissrácnak!

    VálaszTörlés
  8. Csodás ajándék! Fantasztikusan ügyes anyukája van az elsőszülöttednek! :) Gratula!
    És a kis ünnepeltnek boldog születésnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  9. Barbi, mesés!!!!!!!!!! Boldog szülinapot a trónörökösnek!:-) Nem semmi anyukája van, le a kalappal!:-)

    VálaszTörlés
  10. Barbi, ez csodás! Nem tudom van-e olyan határidőnaplód, amibe évekkel előre tudsz tervezni, ha nincs akkor is írom, hogy bő 5 év múlva kérünk egy ilyet! ;)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online