2014. február 21.

Tablet

Nekünk nincs táblagépünk/tabletünk. Ábelem viszont szereti azt játszani, hogy van. 
Nyomkodja a tenyerét, magyaráz. Mai kor gyermeke, ráadásul fiú, ráadásul anyja, apja szereti a technikai kütyüket. Szóóóval, menthetetlen... :D 
Hát "vettem" neki egyet. "Anya" márkájút, nem kell töltögetni, nem fagy le. És bármire képes, csak a fantázia szabhat neki határt. Na és a hozzá kinyomtatott papírosok mennyisége... :D 
Rég elképzeltem fejben, hogy hogyan fogom neki elkészíteni. Először szép fekete textilbőrből álltam neki, hogy igazibb legyen a tapintása. De sajnos rá kellett jönnöm, hogy az elejére varrt nylon-nal nem lehet kifordítani, mert az rémesen megtörik, meggyűrődik. Kuka. 
A második verziónál pedig rájöttem, hogy nem lehet szépen a színén kívülről körbevarrni. Legalábbis én képtelen voltam. Kuka. 
És még talán egy harmadikat is kidobtam. 
Végül fekete filcből készült el. És igen, első perctől fogva filcben kellett volna gondolkodnom, mert az egy szuper anyag, annyi mindenre jó, annyi lehetőség van benne, könnyen varrható. És íme, a végeredmény. Imádja, már kért bele új lapokat! Viszont a lapokat érdemesebb lesz majd műszaki papírra nyomtatnom, vagy bevonnom, mert ahányszor ki-berakosgatja, hamar elrongyolódnak majd, és a gatyám rámegy a nyomtatásra. :D 








8 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz! És annyira cuki, hogy kiváltja az igazit. :)
    Próbáld esetleg a lapokat laminálni, úgy sokáig működik majd.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes és szuper játék! És klassz munka, gratula!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon jó ötlet, de azért a kivitelezés.... Hát, az csúcs! Annyira ügyes vagy - hogy nem csak kitalálni tudod a dolgokat, hanem ilyen profi szinten meg is csinálni! Meg nem hagyod annyiban, hogy jó lesz az úgyis a gyereknek.... Szóval, le a kalappal, na! <3

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kedves sorokat mindenkinek!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online