2014. február 17.

South Bay Shawlette

Elkészült a szép horgolt kendőm. Életem első ilyen darabja. 
Nem most lett kész, de most jutottam oda, hogy normális képeket készítsek róla. 
Nina fonalából készült, és csodásan tarka, vidám, mint a neve: Marselina Circus. :)
Merinó gyapjú, selyem és len keveréke. A len miatt talán picit bökős, de mivel a kabátokon kívül hordom, nem zavaró. :) 
Könnyű ez a minta, kezdőknek tökéletes, a megadott 7-8 sor után remekül megy fejből. Az ajánlottnál nagyobb tűvel készítettem, hogy lazább legyen. 
Nem lett túl nagy, nem is akartam, hogy az legyen. Banditásan, előlről szoktam a nyakamba tenni, hátul keresztezem és elől a kendő alatt megkötöm a két csücsköt. :) Vagy összetűzöm kendőtűvel. 
Mivel maradt még a fonalból, készítek hozzá két kis zongorakesztyűt, egészen primitív változatban, csak épphogy melegítse a kezemet. És talán még egy egyszerű fülvédőre is marad belőle. :)
Ó, és őt sem blokkoltam, mint a zöld sálamat. Majd az első mosás után. :)







2 megjegyzés:

  1. Azta, milyen jól néz ki, nagyon szépet csináltál!!! Csodás ez a fonal, jó választás. És hozzá a minta... SBS mindig tökéletes.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online