2014. január 17.

Tulipános SAL

Csatlakoztam Timi közös hímzéséhez. :) 
Sose hímeztem még ekkora mintakendőt és ez olyan gyönyörű, vannak még jelöltek, amiket kihímeznék majd. :) A közös hímzés azért jó, mert bár a megkötések nincsenek kőbe vésve, mégis van egy határidő, ami buzdít, hogy elkészüljek a művel és ne dobjam a sutba egy újabb befejezetlen darabként. :D Nagy kihívás ez nekem, aki gyors, kicsi mintákat hímez általában. Bár ez is sok kisebb részből áll, ami összeáll egésszé. A keret a mumusom, nekem a keretek monoton részek, de ez gyorsan, könnyen hímezhető, és még figyelni sem kell hozzá a mintaívet. :) Itt tartok most, az első csücsöknél.
Eredetileg más vászonra, más fonalakkal szerettem volna hímezni, aztán az egész fordult egy nagyot a fejemben. Drámaibb színeket választottam, a régi vásznat pedig megszíneztem kávéval. Szép foltos lett, ahogy én szeretem, Nina fonalaiból választottam hozzá, és van köztük egy kóbor fonal is. Kapott az ollóm is egy tulipánt, csak hogy minden tökéletes legyen a hangulathoz. :D Egy szálon egy szállal hímzem, miniben. Érzem, hogy nagyon szép lesz a végeredmény. 
Ha kész lesz, a sötétebb színek ellenpontjaként széles, fehér koptatott keretbe szeretném tenni. 



10 megjegyzés:

  1. Azt a mindenét, de szép lesz!!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek ezek a színek! Szép lesz! :)

    VálaszTörlés
  4. Piękny haft , sliczny materiał , cudownie sie prezentuje.

    VálaszTörlés
  5. Szépen összeszedted a színeket, ehhez a mintához:) igazi különlegesség.

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű színeket választottál, bár Nina fonalaival nem is lehet hibázni. nagyon tetszik a vásznad is. az egésznek meglesz az a kopottas bája, amit én is annyira kedvelek

    VálaszTörlés
  7. hű, a mindenit... egészen meghoztad hozzá az étvágyam!! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jóóóóóóóóóóóóóó

    VálaszTörlés
  9. Hű de nagyon szép lesz! A kicsit tulid is csinos darab lett!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online