2014. január 15.

Tojás

Még nincs Húsvét, de most tojásban "utazom". Anikó kért tőlem egy kis varrókosarat (doboznak indult, de azt a formát nem kaptam, amit szeretett volna, sok válogatás után lyukadtunk ki ennél). 

Amikor megérkezett a kosár (ami champa doboz névre hallgat), kissé megrémültem, hogyan fogok én erre hímzést tenni. Persze sehogy, az íves forma miatt, így maradt a belső. Na, de ott is ívelt. Ezért fogtam egy kartont és "kiegyenesítettem", erre került a hímzett rész (Nina Lavender fonalával, egy általa festett vászonra -sajnos a neve kiesett-, és egy nem tudom milyen márkájú zöld selyemfonallal). A hímzésre tettem egy kis tűpárnát is. A kosarat belül egy gumival behúzott ovális textildarabbal tudtam kibélelni és mivel nem tudtam bele zsebet varrni, az ollót egy kis szalagra lehet kötni. Vagy csak díszként masninak. :)  A kosár kívülről csupán egy egyszerű textilcsík-csipke díszítést kapott egy egyszerű kis függővel. Maga a kosár akkora, hogy egy olyan lánynak/asszonynak, aki a legalapvetőbb varrnivalót (zoknistoppolás, gombfelvarrás) végzi el otthon, pont megfelel. :) Anikónak még egyéb is készül, hamarosan hozom azt is.









3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű :)
    A vásznat Honey-nak vagy Honey light-nak nézem... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez rémlett nekem is a színe alapján! :D

      Törlés
  2. Pięknie ozdobiłas to pudełko slicznym wzorkiem lawendy , cudnie !

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online