2014. január 8.

Sweet Pea

Bár a kicsi beteg, ha alszik és épp nem kell főznöm, horgolgatok pihenésképp, ha már nem alszunk éjszaka, nappal meg nem tudok. 
Eddig is horgolgattam már primitívebb darabokat. Mamuszt, blokkokat (amikből végül nem is lett semmi), az angyalaimnak sálat, sapkát...
De egy sem érdemi darab. 
Ez a sál az, ami már bátran mutogatható, szép és viselhető. :) Nina Sweet Pea 100% merinó fonalát használtam hozzá. Gyönyörű a színe! Nagyon szeretem a zöldet! Nagyobb tűvel horgoltam, mint amit a fonal vastagsága kívánna, mert laza darabot szerettem volna. Blokkolni is terveztem, de  Nina olyan csuda illatos valamiben öblíti a fonalait (szakmai titok, nem árulja el :D ), hogy sajnáltam kiöblíteni, végül még csak be sem vizeztem, csak textil alatt levasaltam  párszor és tökéletesen elégedett vagyok a végeredménnyel. Majd az első mosás után lehet, hogy letűzöm. Mivel egy bizonyos hossz után úgy döntöttem elegendő lesz, maradt egy kicsi a fonalból, így kipróbáltam a legegyszerűbb horgolt kagylómintát is, a telefonom kapott egy tokot. Kedves lesz ez a tok, nemcsak azért mert én készítettem, hanem mert a fonal Nina munkája, a rózsafa gomb pedig Eni barátnőmé. :)


Ahány fotót készítettem, annyi árnyalatban mutatja a sálat, talán a második kép viszonylag színhű. :)







Most pedig nekikezdtem a South Bay Shawlette-nek. Csudatarka lesz! Ami igencsak kell ebben a randa szürke szottyadt időben!

4 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, szép lett mindkettő! A kisembernek meg jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Csak így tovább, meglátod le sem fogod tudni rakni a horgolótűt. Egyébként én egyáltalán nem tudtam lefotózni a hasonló színű kendőmet. Mindig sárgás lesz.

    VálaszTörlés
  3. Az én kis unokám tavaly alig 6 hónaposan lett bárányhimlős. olyan dícsérendő magatartással bírta, hogy le a kalappal előtte. Édesemen pedig akkora sebek voltak. Ráadásul még lelkiismeret furdalásom is volt, hogy én vitten neki haza az oviból.
    Kívánok kicsi Bálintnak mielőbbi gyógyulást!
    Klassz lett a horgolmányod., mindkettő . Tetszenek a színei is :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online