2014. január 6.

Mike Wazowski



Szeretjük a Szörny Rt. és Szörny egyetem animációs meséket. Ábel kedvence Mike.
Még ünnepek előtt ígértem és varrtam meg neki, csak ide nem jutott el. :) Az eredeti terv azt volt, hogy kötöm és úgy applikálom, de megfelelő zöld fonalat nem találtam, viszont ráleltem erre a zöld polár anyagra. Hátul nem a legszebben lett megvarrva, de oviba járni tökéletesen megteszi. Duplán hajtottam, filclapokból vágtam ki a formákat. Ja, és egy kis karmos sál is lett hozzá, éppen átfogja a nyakat, egy patenttal rögzíthető.
Ábel nagyon szereti. :) Zs szerint olyan, mint egy kozák sapka, de minél viccesebb, annál jobb, nem? :D 




4 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online