2014. január 3.

I love my tea...

Terveztem tavaly 2 teás mintát, és volt még egy harmadik a fejemben. Úgy gondoltam, a három egy csomagban lesz kapható a Komódban. Be is harangoztam Advent 3. vasárnapjára, de nem lett belőle semmi. Most, újév első napjaiban öltött testet a harmadik és még most fogom berajzolni a gépbe. Utána már hamarosan tényleg felkerül a 3 teás minta egy csomagban, ahová kell. :) 
Végül is a tea mindig aktuális.



Ez a darab a saját dobozunk lett. Rég szeretnék saját teadobozt, de mindig elnapoltam. Ünnepek előtt azonban szembe jött velem az egyik hobbi boltban ez az 5 rekeszes hosszú fazon. Azonnal összeállt a fejemben milyen is lesz és megvettem. Az asztalunkra is teljesen praktikus, mert kevesebb helyet foglal, mint a többi forma. 

Natúr fa doboz volt, lefestettem fehér akrillal. Összekoszoltam egy kis szürkével. Megreszelgettem, késsel karcolgattam. Készítettem egy sablont a felirathoz, szivaccsal felvittem. 



Hanyagul lelakkoztam az egészet. A hímzéshez Nina Marzipan vásznát és Syringa fonalát használtam.






Teljesen elégedett vagyok minden porcikájával. :) Most már csak egy szép foltvarrott terítő kellene alá! :D Megvan az újabb terv a már nagyon hosszú listámon... ;D

6 megjegyzés:

  1. Hú, ez tökéletes, ahogy van!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus lett a dobozod! Békés, nyugodt teázgatásokat kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Doboz is minta is telitalálat.
    Én is megtartanám magamnak.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű! Fantasztikusan jó ízlésed van!!!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online