2014. január 24.

Babadoboz

Ez a babadoboz barátnőm barátnőjének készült. :D Kati barátnőm viszi barátnője Botond nevű kisfiának, aki nemrég született. Sok babadobozt készítettem már, de ilyet fogok többet is. A legtöbb egyedi kérés alapján készül. Ez a standard lesz. :D A kis free gólyás mintám (innen), belül zseb (itt most nincs) és két kis zsákocska, egy az első kieső tejfogacskának, egy pedig az első emlékbe eltett tincsnek. A dobozba fér még keresztelős ingecske, vagy kórházi karszalag, a zsebbe bele lehet tenni a keresztelőlevelet, vagy a születési anyakönyvi kivonatot. Minden apróságot, amit öröm lesz újra kézbe venni mondjuk 20 év múlva és mesélni a gyereknek, hogy is volt... :D 
Nagyon megszerettem a transzfer papírt, sok lehetőség van benne. Ezúttal a kis zsákokhoz használtam. Vasaltam rózsaszínűeket is. :) A doboz a szokásos módon készült, akril festék, egy kis lakk, koptattam, béleltem. A hímzéshez most Anchor fonalakat használtam. Körben dupla szalag fut és hátul egy kis fém dísz zárja, elől pedig egy kis hintalovat kapott. :)








2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szuper lett. Milyen jó, hogy mindent egy helyen lehet tárolni, nem kallódik el semmi. nem baj, ha tovább viszem az ötletet?

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online