2014. január 15.

36

Életem párja 36 lesz holnap. Mivel nem igen jár a blogomra, már ma mutatom az ajándékaimat, amik részben sk darabok. Mit vegyen az ember egy férfinak? Ez mindig szörnyen fogós kérdés, ha nincs az illetőnek egy konkrét hobbija (bár a pasiknak vagy nincs, vagy nagyon drága a hobbija...). Az enyémnek a playstation lenne, de ahhoz nem vagyok hajlandó semmit venni. Talán egyszer felnő. (?)
Szereti a filmeket, nagy favorit a Kincs, ami nincs. :D Ezért kap egy pólót, amire én szerkesztettem és vasaltam a mintát a bizonyos kulcsmondattal. :D Mondanom sem kell, ez a második verzió, mert az elsőn túlvasaltam a transzferpapírt, így megégettem és barna lett. :/
Kap egy távirányító tartót (ezt inkább magamnak vettem, mert már unom, hogy szanaszét vannak a polcon ;D).
És sört, mert az jól jön egy üveg esténként. 
Az egészet pedig belepakoltam egy fadobozba, ami már eredetileg festve volt, én a feliratot stencileztem rá egy kis sablonnal, akrilfestékkel. Az oldalára spárgával kötöttem egy söröskupak formájú medált. Ezt tulajdonképpen már megkapta egyszer egy bontón, de az a bontó rájöttünk, hogy pocsék, nem használja, így leszedtem róla.
:D
Remélem, értékelni fogja! Szokta a vicces dolgokat. :) És ha netalántán, valami csoda folytán most eltévedne a blogomra, akkor hát:

Isten éltessen drágám! :D 





6 megjegyzés:

  1. Ez mennyire ötletes, jópofa, friss, szellemes és klassz...! Odavagyok.

    VálaszTörlés
  2. Ez valóban ötletes, boldog szülinapot Neki

    VálaszTörlés
  3. de jó ez a my favorite things dobozka!

    VálaszTörlés
  4. Tökéletes pasi pakk! Kell ennél több? :) Isten éltesse!

    VálaszTörlés
  5. szuper pasis ajándékok!! :))
    tuti odalesz értük!! ;)

    én karácsonyra nyomattam a páromnak egy pólóra fotót, csak én az edzései fotóiból csináltam montázst hozzá..
    mondanom sem kell, teljes volt a siker! ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online