2013. december 21.

Hol is tartottam?

Ott, hogy vásár lesz, azaz már volt a Facebookon, és vége az adventi játéknak. :) Akkor mutatom tovább, amik mostanság készültek.


A sok-sok felkérés közé becsempésztem 27 db textil mikuláscsizmát Ábelem ovis csoportjának. :) Karácsonyi meglepetésként pedig készült az óvónéniknek és a dadusnak egy-egy díszgömb.


Készült sok-sok angyal (és még lehet, hogy lesz három: itthonra, legjobb barátoknak és egy nagyon jó barátnőnek, ahogy az idő engedi). ;D


Akadtak kisebbek is, most csak egyet, a kedvencemet hoztam.


Csináltam egy méretes shabby gömböt (ennek lesznek kisebb testvérei a saját fánkon).


Aztán illatos (fahéjjal, szegfűszeggel, szegfűborssal töltött) karácsonyi szívek, mint tavaly, de az ideiekre transzferfóliával vasaltam fel a mintát. :)


Szalaghímzéses ékszerek...


Rongyrózsás tolltartók...


Hímzett dobozok... (most csak a legszebbet, legnagyobbat mutatom)


Idén is voltak apró mikulásos bonbonosok,
 meg fiús teásdobozok...


Dobozok lánytestvéreknek...


éééés még sorolhatnám...

Sokat le sem fotóztam, csak ahogy elkészült postáztam is, hogy időben odaérjen. Néhány alkalommal meg is tréfált a posta, amihez nem igen van humorom...
Szóval, nem kevés a termés, amit ebben az évben összehoztam. :)))





1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online