2013. október 20.

Rózsák, levendulák

Andi sok szép dolgot kért már tőlem, általában nagyon csajos, visszafogott, romantikus darabokat. Most egy varródobozka és egy manikűrös készült a számára, amit majd továbbajándékoz. :)

A varródoboz formája egyedi, tárolódobozként árulják, egy alap varrókészlet éppen belefér. :) 


A dobozt halvány rózsaszínre festettem, koptattam.


Andi kérte, hogy a vászon krémszín legyen, erre kerültek a szalagrózsák, most visszafogottan gyöngyök, csipkék nélkül.



Megtöltöttem a dobozt varrókellékekkel.


A bélésanyaghoz teljesen passzoló rózsaszín fehér pöttyös olló volt a terv, de mivel nem kaptam, ő lépett a helyébe. Nem kevésbé illik ide, mint az eltervezett. :)


Tettem a dobozba cérnákat, ollót, mérőszalagot, tűket, de az ajándékozott még sok egyebet pakolhat bele, van helye még gyűszűnek, krétának, tűbefűzőnek, gomboknak... 


A tűk apró kerek párnácskákat kaptak, a biztostűket egy nagy mágnes fogja.



A csipke nagyobb lyukaiba a rózsákhoz is használt szalagot fűztem, ez fut körben a dobozon.


Egyszer turiztam egy szuper kis drapp széldzsekit Ábelemnek, amit egy-két gomb és rózsa tett lányossá, de annyira cuki volt, hogy muszáj volt elhozni. Ezeket a díszeket leszedtem róla. Minden apróságot őrizgetek, és lám, mindennek eljön az ideje. Ez a rózsa is a széldzsekin volt.


A manikűrös dobozka elefántcsont színnel lett lefestve, szintén koptatva.


Erre levendulacsokrot hímeztem. Nagyon szeretek levendulákat hímezni. :)
Nina Syringa fonalát szeretem ehhez a legjobban használni, a levelekhez pedig az Olive Oil-t.
Akit érdekelnek ezek a fonalak, Nina oldalán a Pamut hímzők között keresgéljen!


Csipkét terveztem a hímzés köré, de kifogyóban a krémszín csipkém. Ez pedig nagyon rikító fehér volt. Épp lefőztem egy kávét magamnak és gyorsan beledobtam. :D 


Belül minden helyet kapott, amire egy egyszerű, gyors manikűrhöz szükség lehet, de van még hely egyébnek is. Ilyen rekeszes megoldást még nem készítettem. De most... :)

10 megjegyzés:

  1. Bámulatos! Gyönyörű minrkettő!

    VálaszTörlés
  2. Imádom az ötleteidet, a dobozaidat, a finom részleteket, amiről bárhol, bármikor felismerném, hogy bizony a Te ügyes kezed által született remekműről van szó! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek! Imádom mindkettőt! :)

    VálaszTörlés
  4. Se ricevessi un porta cucito così meraviglioso scoppierei a piangere per la gioia....
    Complimenti un vero capolavoro
    Amelina

    VálaszTörlés
  5. Skaistas gan kastītes, katra ar savu rozīnīti!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép és egyedi dolgokat készítettél ismét:) Minden nap nagy szeretettel nézegetem a Tőled kapott levendulás dobozt :) Puszi

    VálaszTörlés
  7. Bármelyiket szívesen fogadnám én is, olyan bájosak. A varródoboz különösen ötletes.

    VálaszTörlés
  8. Adorable boxes, so sweet!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  9. gyönyörű, igényes, egyedi és aprólékos munka, mint minden, ami kikerül a kezeid közül. :)

    VálaszTörlés
  10. Hű, ez a doboz gyönyörű!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online