2013. október 25.

Hinta

Szinte nyárias, de mindenképp tavaszias odakint az idő, mint ez a minta a dobozon, ami Orsinak készült. :) 


A keresztlányáé lesz, aki nagyon szeret hintázni és befonva viselni a haját. Ezért Orsi ilyen mintát kért rá tőlem. A megkötés még a vörös haj volt, és hogy a hinta virágfüzérből legyen. Egy picit továbbgondoltam és a felhők fölé biggyesztettem a hintázó kislányt. :) A hímzéshez most is Nina színeit használtam (kivéve a hajnál).


A dobozt Orsi választotta, egy szép üveges, klasszikus darabot.


Belül is lányos, rózsaszín apró pöttyös. :) 


A minta majd elérhető lesz a mintablogon. A hajat szállóra terveztem, de itt a kérés miatt a szálakat szabadon hagytam és valóban befontam. :)



7 megjegyzés:

  1. Nem tudok betelni a látvánnyal! :)

    VálaszTörlés
  2. Csuda ötlete egy ajándék! Nagyon kedves leányka!

    VálaszTörlés
  3. Annyira, de annyira nagyon szép! :) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Charming stitched girl and beautiful finish!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online