2013. szeptember 16.

Tökös darab

Terveztem több őszi mintát, ez az egyik, bár még nem került fel a mintablogra, de hamarosan. 
Viszont annyira elégedett vagyok a befejezéssel, hogy ide már fel kell tennem a fotókat. :D Nagyon szeretem!


Volt egy fa, henger alakú dobozom, a tetejét másra használtam fel, így ennek készítenem kellett egyet. Tökös teteje lett. Nem nagyon van narancs színű vásznam, egy rozsdaszín velúr hatású textilből készítettem el a tököt, de ezt szeretem benne, hogy nem olyan harsány, passzol a visszafogott zöld filchez. A dobozt narancs és fekete akrillal festettem le, megreszeltem, hanyagul lelakkoztam. Körbetekertem fekete szalaggal és spárgával, kapott hátul egy kis charmot is.


 A mintát az elejére ragasztottam és spárgával kereteztem. :) Cukorkákat rejt, mi mást. :) 



A mintához ezúttal is Nina fonalait használtam (a narancs kivételével).




15 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon tökös darab lett!:-) a teteje sokkal jobb lett, mintha az eredetit használtad volna fel szerintem!

    VálaszTörlés
  2. igazi tökös darab! :) a belevaló sem rossz!

    VálaszTörlés
  3. Ez egyszerűen tökéletes! Gratula!

    VálaszTörlés
  4. Csúcs lett, ezt jól kitaláltad!

    VálaszTörlés
  5. Beautiful blog! Wonderful work and become a follower.
    Victoria.

    VálaszTörlés
  6. Hát ez tök jó lett:) Gratula a tervezéshez és a kivitelezéshez is:)

    VálaszTörlés
  7. Tökös egy darab lett! Szuper a minta és külön tetszik, ahogy a régi dobozt felhasználtad - új életet leheltél belé. A teteje meg aztán tényleg csúcs!

    VálaszTörlés
  8. Such a cute Halloween treat box!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  9. Ez tényleg nagyon szuper darab lett!!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online