2013. szeptember 20.

Tekergő

Ábel nagyon szereti a Richard Scarry - féle Tesz-Vesz város mesét. Kedvence a meséből Tekergő, a kukac. Mivel már a mesén kívül is mindennapi látogató felénk, képzeletbeli barát lett, gondoltam meglepem vele, hogy kézzel fogható legyen. 
Egyik nap rákerestem a neten és megtaláltam ezt a remek blogot Lowly Worm szabásmintájával.
Itt-ott kicsit átvariálva elkészítettem. Talán túl hosszúra sikeredett, 51 cm lett, de Ábel teljesen elégedett vele, és ez a lényeg! :D 



4 megjegyzés:

  1. Nálunk is menő Tesz-vesz város! :) A poén, hogy amikor megláttam az általad készített Fér Egont, akkor azt hittem, hogy egy botból van. Úgy néz ki, hogy a Te és a rossz szemem megihlettetek. :)) Ha megalkotom, akkor Rád hivatkozom! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem csodálom, hogy Ábel elégedett!

    VálaszTörlés
  3. Úristen, de jóóó! :) Imádtam gyerekként a Tesz-vesz városka lakóit, zseniális lett a kukacka! :) A blogodhoz külön gratulálok, gyönyörű, igényes és valóban egyedi dolgokat készítesz! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online