2013. szeptember 1.

Nászajándék

Adott egy húg, aki most megy férjhez, és adott egy nővér, aki nagyon szereti a testvérét és valami eredeti ajándékkal szeretné meglepni a nagy napon.
Juditnak, a nővérnek, egy varródobozra esett a választása. Azt kérte, hímezzem rá a pár meghívójának mintáját, ami a magyar népmesék virágfüzére. :) 
Szép feladat és kihívás volt. Először keresztszemesben képzeltük el és terveztem meg, de valahogy annyira fura volt ehhez a mintához, így módosítottunk, maradt a hagyományos lapos öltés, amit méretezni is jóval könnyebb volt a doboz tetejéhez. A fehér vásznat teával színeztem, a dobozt pedig kicsit átmaszatoltam fehér akril festékkel. A motívum egyik nagy kedvencemmel, Nina Old Berry fonalával lett hímezve, körben Nina festése a Vintage Pearl farkasfog is. Belül béleltem is a dobozt. Szerintem nagyon szépre sikerült, örömmel simogattam, amikor elkészült. 
Ha minden igaz, a menyasszonynak is tetszett! :)











11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! :-) Hogy lesz ilyen szép domború a hímzés?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Lapos öltéssel hímeztem, van, aki aláölt és a ráöltött szálakat az alsók megemelik, vagy több szálával kell hímezni (én osztott hímzővel hímzek). Plusz maga a kész hímzés is vatelines kartonra van kifeszítve. :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, csodálatosan szép lett, Barbi! Nagy lesz az öröm!

    VálaszTörlés
  4. Barbi!!!! csak itt hűűű-zök.:) csodálatosan szép lett!!!!! te mindent meg tudsz oldani!
    www.regicsipke.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  5. Meseszép lett, én is örültem volna! :-)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek a kedves sorokat! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online