2013. szeptember 17.

Eninek

Eni barátnőm is most babázik, ezért őt is megleptem egy kis ajándékkal. Mint Éviéknek, a csöpp Levinek is küldtem apró ruhácskákat, amik nagy kedvencek voltak, de az én pohos Bálintom hamar kinőtte mivel a babák közül ő van ugye korelőnyben.
Készült még egy képecske, aminek a mintája ezúttal is saját tervezésű és majd a mintablogra kerül, ha egyszer erőt veszek magamon és papírról a gépre rajzolom. 
Egy régi aranyozott keretet festettem át csontszín akrillal, lakkoztam és koptattam. Most kivételesen Anchor fonalakat használtam. A kis játékvonat kerekei apró gombok lettek. :)






Mivel Eninek van egy gyönyörű szép Bori lánya is, ő sem maradhatott ajándék nélkül, készült neki egy rózsás 'B' medál. :)



Sok szeretettel Eni!

8 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online