2013. szeptember 1.

Dobozok, dobozok és dobozok

Ha szeptember, akkor újra blog, legalábbis ezt ígértem július elején valamikor. :) Azóta is sok-sok minden készült, mivel én nem tudok pihenve pihenni :D Mutatom miket készítettem.

Nagyon sok doboz jött össze.

Egy drapp teásdoboz,


egy lila teásdoboz,


 még egy lila teásdoboz,


ééés, még egy lila teásdoboz. :)


Aztán készítettem egy pofás emlékdobozt itthonra, magunknak, régi csipkékkel, fotóval, régi gombokkal...
Dekupázsoltam, festettem, koptattam... Addig-addig, hogy kiderült, az itthoni nagy becsben őrizgetett emlékeinknek kicsi lesz. Szóval, ő kiadó (!) más emlékeinek! :)



Ezt a szalagvirágos dobozt egy menyasszony csokrához hasonlóvá kellett "varázsolnom". 


A Love feliratos teásdoboz pedig a régi jó vicces esküvői doboz. Kati baránőmnek készítettem, az öccse esküvőjére. :)



Ismét készült elegáns esküvői ajándékdoboz is,


most is a hozzá illő szívvel, sokadjára, ezúttal is Zsóka néni kérésére. :)


És még mindig van doboz, de van, amit még nem mutathatok és van, ami külön bejegyzést érdemel. :)




2 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online