2013. szeptember 12.

Csak, mert... (nem kell mindig ünnep az ajándékhoz)

Évit rég ismerem itt a bloggeren. Szeretem a munkáit, az írásait. És megkedveltem Őt is. Sok olyan ember van itt a blogvilágban, főleg itt a varrós/hímzős/alkotós közegben, akit rokon léleknek érzek (hasonlóan gondolkodunk alapvető dolgokban, hasonló az ízlésünk). Ha egy helyen laknánk, eljárnánk kávézni, nagyokat beszélgetnénk... Ám mindenki szanaszét, de legalább összeköt az internet. Az ilyen ajándékokért pedig az ember nem vár viszonzást, hanem egyszerűen jó adni, cserébe azért, hogy megismerhettem a másikat és örömet szerezhetek neki.

Mivel Évinek Anni lánya születésekor is küldtem egy kis meglepetést, úgy gondoltam, nem lenne szép tőlem, ha a kis Pisti kimaradna.
Megleptem Éviéket több aprósággal, többek között ezzel a kis dobozzal, amiben apró születési emlékeket lehet akár őrizni. 






A lovacska saját tervezésű, Nina fonalaival kihímezve. A lovacskát már korábban egyszer kihímeztem a Bálintom kiságya feletti dekorációra. 

Készítettem még egy levendulával töltött hímzett szívet is, hogy Annának illatozzon, de Évi "lenyúlta". :D


Itt pedig egy Évitől csent fotó. :)


Sok szeretettel! Használjátok egészséggel! :)


10 megjegyzés:

  1. Köszönöm, Barbi, nincsen szó, ami ezt jobban kifejezhetné. Boldogvagyokésnagyonörülökésimádlak!:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naaaa, ezért a nagy, hosszú mondatért már megérte! :D Aztán feszítsen Putyika a kord dzsekiben, mint Bálint balra a fentebbi fotón! :D

      Törlés
  2. Nagyon kedves csomag, a hintalovas minta igazán kedvesre sikeredett. A szív pedig lenyűgöző a maga egyszerűségével.

    VálaszTörlés
  3. Szépségek! Milyen jó, hogy ennyire figyelsz mindenre :) Ki minek örül majd!:) Kedves meglepetések! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép gesztus volt Tőled. Igazad van, én is találtam már itt a blogon keresztül barátokat, önzetlen , kedves embereket,és ez olyan jóóóóóóóóó

    VálaszTörlés
  5. Que blog lindo! Estou encantada!
    Venha conhecer o meu também!
    http://santaclaraartesanato.blogspot.com.br/

    VálaszTörlés
  6. Wonderful gifts, but the rocking horse box is so cute and sweet!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online