2013. június 15.

Lost in Space

Kissé eltűntem. :) Most, hogy újra itt ülök, azt sem tudom, hol kezdjem/folytassam. Mintha most kezdenék blogozni. Ezer meg ezer dolgot készítettem az eltűnésem alatt, és ezer meg ezer dolog történt. És a gyerekek is sokat változtak. :)

Más vizekre evezve készült egy doboz. Esküvői doboz a vicces tartozékokkal, bár ezúttal nem én töltöttem meg. A hímzett, vagy más textillel díszített tető helyett ezúttal decoupage technikával díszítettem. Finom olasz rizspapírt tettem rá. És kopott lett, amit úgy szeretek csinálni. Az a legjobb benne, hogy nem lehet elrontani. :) Ezt a dobozt különösen jól sikerült régiesíteni. :)






Mutatok helyes kék nefelejcses kis hűtőmágneseket is. 
Nefelejts, hogy el ne felejtsd! :)




1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online