2013. június 20.

Levendula, levendula, levendula

Sok-sok-sok-sok levendulás mizéria készül a napokban, készült az elmúlt hetekben. A Fb-ra szánom őket, uccsó albumként, mielőtt kiveszek egy hosszú "szabadságot" magamtól magamnak. Mert már nagyon szeretnék itthonra, magam kedvére, a saját elképzeléseimet elkészíteni. No meg nyári szünet lévén, Ábel is itthon van, így ő is igényli a figyelmemet, Bálint pedig lassacskán biztosan elkezd majd kúszni-mászni. Főzni is nekikezdek most már, nem hordjuk az ebédet. Szóval, beszűkül kissé a szabadidőm. 

Ám a levendulás terveimet még szerettem volna megvalósítani. :)

A levendulás doboznak nem csak külcsínje, hanem belbecse is van, amit majd máskor mutatok. :) Ez a levendulacsokor lett most a blog fejlece. :) A hímzésekhez, mint mindig többnyire Nina fonalait használtam. Szeretem ezt a készen "foltozott" vásznat is. Már a végét járja. :)


Ehhez hasonló kis képeket már csináltam, rózsás és karácsonyi verzióban. 


Volt egy levendulás dobozkám, ebbe levendula-tallérokat álmodtam. Régi csipkékkel, levendula hímzéssel. Levendulavirággal vannak tömve. Illatosítóként szolgálhatnak majd valakinek. 


Egyszer találtam egy natúr, összeragasztható persely hobbikészletet. Ebből készült ez a két kis levendula-házikó. Az egyik ajándék lett egy kedves rokon kislánynak.


Készült két felirat is. A szíveket levendulavirággal tömtem meg. Ez a barátnőmnek is megtetszett és a saját ajtónkra is szeretnék, szóval készítek még ilyet. :)



Ezzel persze nem teljes a levendula album, készül még ez-az. :)

8 megjegyzés:

  1. Úgy örülök,hogy ide,a blogba is írtál!!!!!Tudom,hogy a Fb-nak nagy a vonzása és egyszerűbb és könnyen elérhető,stb,de én mégis a blogokat szeretem jobban.
    Annyira szépeket készítettél!Kis részét már láttam a Fb-on.:)
    Minden nagyon tetszik,de az Isten hozott táblácska különösen.
    Puszillak!!!!!Gyönyörűek a kisfiaid!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem a levendulát, s a vele kapcsolatos dolgokat. A hímzéseket különösen! Nagy öröm számomra, hogy láthattam a szépségeidet! És azok a színek! Gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges dolgokat készítettél levendulásban! Imádom a színeket és a formákat!

    VálaszTörlés
  4. A kis képed...az tündéri lett :-)

    VálaszTörlés
  5. Imádom a levendulát, ez a doboz is csodaszép. De nekem mégis a kis házikó, a persely tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a kedvességeteket!

    VálaszTörlés
  7. Most leltem (újra)rá a blogodra. esés dolgokat készítesz, az ajtódísz különösen megtetszett.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online