2013. június 29.

Főnix

A főnix madár jutott eszembe, most hogy újra éled a blogom, és más kedves blogolóké is. És olyan jó érzés, hogy máris vannak visszajelzések, mert így még nagyobb kedvvel folytatom. :) Mióta belekezdtem, annyi felé szakadtam, hogy sok csinálni. De megpróbálom. :) Azt is megfogadtam, hogy újra olvasom a régi kedves blogokat, mert arról is teljesen leszoktam, önző lettem és csak a sajátommal foglalkoztam (?), vagy épp nem foglalkoztam. Helyesbítek, nézegettem a blogokat, de nem írtam soha semmi visszajelzést mostanában. Pedig annyi meghatározó ember van, akiktől már az elején annyi kedvességet, ötletet, segítséget kaptam! És ezt nem szabad elfelejtenem.

Hoztam egy free mintát is, amit nem én terveztem. Egy szép főnixmadarat. :) A Pinterest-en találtam.


5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!!!!Én reménykedtem,hogy a FB után lassan újra visszatérnek a blogok is..)Küldök emailt.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, a fészbuk ...Lassan de én is visszaszoktam a blogok olvasására és mennyivel jobban jártam vele:))

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű minta, köszi, hogy megosztottad velünk. A kislányom imádni fogja, bár le merem fogadni, hogy lepávázza majd.

    VálaszTörlés
  4. De jó,hogy te is visszatérsz. Gyönyörű minta!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online