2013. június 15.

E-book

Szert tettem egy remek Amazon Kindle e-book olvasóra.
Van, aki esküszik az igazi könyvek illatára, tapintására. Én is nagyra értékelem a valódi könyveket, DE: se pénzem, se helyem gyűjteni azokat. Könyvtárba pedig ritkán jutok el.
Most viszont megnyílt előttem e téren is a világ. Rengeteg könyv ráfér, egy novellányi vastagságú az egész. Nagyon szeretem! Mióta megvan, már négy könyvet faltam fel (viszonylag rövid időn belül). Nem is tudom, hogy mikor olvastam utoljára ennyit egyhuzamban. Eink technológiájút vettem, azaz nem fényes a felülete, mint például a tableteknek, telefonoknak, hanem matt és tényleg olyan, mintha könyvet olvasnék. Mivel tényleg csak az olvasás a funkciója, nem zabálja az aksit sem.
Hogy ne sérüljön, varrtam neki egy tokot. Idővel szeretnék egy másikat készíteni, hogy a kis lámpám és a töltő is mellé férjen. Mivel einkes és nincs beépített világítása, kellett a kis csipeszes lámpa hozzá, ami remekül bevált. Ha épp etetési idő van, beteszem Bálintot a pihenőszékébe, jobb kezemben a cumisüveg, másikban a "könyv". :) Most, hogy kezd jó idő lenni, a kis erkélyünkre is kiülök vele néha, és nem fújja a lapokat a szél! :D Szóval, remek ötlet ez! Én, mint tanító néni, a sulikban is igazán el tudom képzelni, főleg mikor belegondolok, mi súlyt cipelnek már az első osztályos kis diákok is. Egyébként is szeretem a technikai kütyüket és ez a mai gyerekeknek is már természetes.
Ja, és hogy miket olvasok?
Ó, van rajta kérem minden: sci-fi, magyar klasszikusok, lélektani könyvek, mese, romantikus, egy kis angol fekete humor... és még sorolhatnám.
Mindenevő vagyok. 




Idő közben a telefonom is lecserélődött, annak is készül majd új tok alkalomadtán. :)

Sok-sok mindent mutatok még, de hogy ne egyben zúdítsam rátok, időzítem a bejegyzéseket. A napokban robban pár időzített kis "bomba". :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online