2013. június 30.

Dobozok - forever

Nem unjátok? Én nem, és akik kérik, azok sem. :D Dobozolni fogok, míg világ a világ (legalábbis az én világom). :D 

Készült egy kisebb pipacsos, korábban már készült egy nagyobb. 



Kértek tőlem esküvőre is egyet, amibe ajándék kerül majd. Készült már egy ilyen, vagy megközelítőleg ilyen.  Kiegészítője lett egy idézetes szív. Hátul zsebe van, jókívánságnak, vagy esetleg egy kis borítéknak. 
A szív leszámolható szövegét itt megtaláljátok.







És végül egy rendhagyó színű, rózsás varródoboz. Jólesik mostanában nem rózsaszínt, fehéret, citromsárgát használni. :) Persze azok is szépek, de ennek a szépsége a különleges színe. :) Belülre varróholmik kerültek. A gombostűket, biztostűket mágnesek fogják. Az ollót is így szerettem volna rögzíteni, de nehéznek bizonyult, és ha bezárom a dobozt, leesik belül az olló. 








12 megjegyzés:

  1. ohhh all so fantastic and beautiful !
    Pat

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek, ismét csak :)

    VálaszTörlés
  3. Dehogy unom! Fantasztikusan szépek ezek is!
    Nagyon jó gyermekeid vannak, hogy ennyi mindent tudsz készíteni mellettük! - vagy nagyon keveset alszol... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, mindkettő! :) Éjjeli bagoly vagyok, és gyors a ragasztópisztolyom! :) A gyerekeim pedig jót alszanak délben! Persze, amiket az utóbbi időben mutattam, nem egy nap alatt készültek! :D

      Törlés
  4. Nagyon szépek és ötletesek! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek, nekem főleg a rózsás tetszik, egy mini kertet varázsoltál belőlük.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek, most a vidám varródobozod fogott meg legjobban!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online