2013. június 15.

Blogdíj

blogdj

Kaptam egy blogdíjat a kedves Treborettától. :) 
Köszönöm!
Bár én ezeket a díjakat inkább játéknak tartom. :) 
És van egy rossz szokásom, bár hálás vagyok azért, hogy kapok ilyesmit, nem szoktam kitenni, megosztani.
Most jól passzban kaptál el Heni, így játszom!

Szabályok és Válaszok:

1) Tedd ki a képet az oldalsó sávba! (ezt a rossz szokásom miatt kihagyom ;))

2) Írj 11 dolgot magadról! 

-igyekszem mindig a dolgok pozitív oldalát látni
-hiszek a Jóistenben (vagy valami nagy irányító erőben)
-szeretem az esőtől felvert por illatát
-a fogkrémes tubust a közepén nyomom meg
-káoszban tudok alkotni és az utolsó perc nyomása alatt sikerül minden a legjobban
-irtózom a rovaroktól (nem az összestől, de majdnem)
-szeretek olykor egyedül lenni
-nem tudok autót vezetni
-soha, még csak kis sem próbáltam a dohányzást
-nagyon szeretem az édességet
-és szeretek a saját fejem után menni

3) 11 kérdés megválaszolása 

1)Hova húz a szíved / Melyik országba mennél, ha tehetnéd? 
Új-Skóciába 
2) Kedvenc színész / színésznő? 
én nem emberek miatt nézek filmet, hanem a témájuk miatt 
3) Melyik az az emberi tulajdonság, ami a legjobban kiakaszt? 
a negatív gondolkodás
4) Milyen az álomlovagod? 
olyan, mint aki épp a másik szobában van
5) Mondasz három rossz tulajdonságot? 
ha magamra gondolok, akkor: lustaság, önfejűség, falánkság
6) Egy nagy cél, vagy sok kicsi? 
legfőbb célom volt egy másik gyerkőcöt is szülni, ez kipipálva
7) Mi a három kedvenc könyved? 
Gabriel Garcia Marquez: Száz év magány, 
Romhányi József: Szamárfül, 
Örkény István: Egyperces novellák
8) Mit hallgatsz most? 
Ábel sutyorog, mert Bálint alszik
9) Mi nyugtat meg? 
az alkotás 
10) Édes vagy sós? 
éééédeeeees 
11) Milyen természeti jelenség lennél? 
én már önmagában természeti jelenség vagyok ;D

Ja, hogy ezt a 11 kérdést kell megválaszolni!!!! Akkor ezeket is. :D 
4) Tegyél fel 11 kérdést
 - szerinted a tenyérben lévö vonalaknak tényleg van jelentöségük?
nincs 
- mihez hasonlítanád a szelet?
a szélhez?
- neked mit jelent a fekete-fehér színek kombinációja?
kontrasztot 
- ha újságíró lennél,milyen témában nyitnál rovatot?
kreatív tippeket szívesen adnék 
-képzeld el magad férfiként,hogyan hódítanád meg szíved választottját?
fogalmam sincs, talán fontosabb megtartani, mint meghódítani 
- visszahoznád a „divatba” ismét a kézzel írt leveleket?
igen 
-mi lóg a kulcstartódon?
egy nemzeti színű filc madárka 
-szerinted mi a fiatalság titka?
a jókedv
 - ha vonalakkal kéne az életedet megrajzolni,te milyen formát „festenél” róla?
kört 
- a legszebb név szerinted?
amivel négyünket illetek: család 
-hova szeretnéd,hogy vigyen az utad legközelebb?
Angliába, a testvéremékhez

5) Továbbadni 11 embernek!
Tovább úgy adom, hogy ha erre jár valaki, akinek megtetszik, vigye és játsszon! :)

Még egyszer köszi a játékot Treboretta! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online