2013. április 9.

Minta minta hátán

Belejöttem a mintatervezésbe, rajzolgatni van időm, könnyen félre lehet tenni, ha épp szükséges. Nem sok eszköz kell hozzá. És kisebb mintákat a gépre is gyorsan fel tudok vinni, míg alszik a kicsi. Sok-sok ötlet van a fejemben, ebben segített  egy Fb-os játék is, ahol az arra járók ötleteket adtak. Egy valaki nevét kisorsoltam és annak az ötlete free minta lett (még nincs közzétéve) és ajándékképpen formába is öntöttem Neki. Ez a szívecske az, amit Erika talált ki. Ma fogja látni először! :)
Nina csodás nevű/színű Wandabelle selyemfonalával hímeztem.


Ezt a házikót egy kis kőtábla ihlette, amit Anyósomtól kaptam és nagyon szeretem. :) Ennek a mintája már itt van! 


Ez a csudavirágos szív a Komód mintái közé kerül napokon belül. A nevét szintén egy Fb-os játék keretén belül kapta. Böbe névötletét választottam, így Virágos Mámor néven keressétek majd. Az angol neve (mert külföldi játékosok között is sorsoltam) pedig Essence of Spring lett Patricia jóvoltából. :) Hátul zsebes. Nina színeivel hímeztem egy teával festett vászonra. Körben szaténszalagot húztam be. Őt felkínálom annak, aki szeretné (2.800,-) Az Fb albumba is bekerül, mint birtokba vehető darab. Tenyérnyi nagyságú.



Ez a tárgy is egy játékhoz kapcsolódik majd. Nem árulom még el, hogy mi a csuda is ez, de a minta már szintén fent van a mintablogon. 


Hamarosan elkészül több free mintácska is, köztük egy jópofa Anyák napi is. :)

3 megjegyzés:

  1. Mindegyik nagyon tetszik :) A mámoros szív különösen :))

    VálaszTörlés
  2. igazán szép munkák, az utolsó különösen izgalmasnak tűnik

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online