2013. március 25.

Magam sem tudom...

...hogy mit is akarok...
A cserebere iránt nem érdeklődött senki, azt a bejegyzést már ki is töröltem. Viszont továbbra is készült sok-sok motyó, amit IDE feltettem.

Amiken mostanság ügyködtem az én nagyon jó kis Bálintom mellett (míg Ábelem oviban van):



A Pinterest-en találtam ezt a szabásmintát és alig bírtam megállni a 8. zsepitartó után, olyan egyszerű és jó elkészíteni. A türkiz-zöld a sajátom lett, a többi szabad, mint a lentebb lévő tárgyak is.


Volt egy félig kész ajtódíszem is. Végre befejeztem. Kis filc rátéttel, hímzéssel, apró kulccsal. Ezt talán japán szabásminta, ami rég itt kering a varrós blogokon.


Hímeztem megint borítókat, most Mitos füzetekre, amiket nagyon szeretek. Ezek karton borítójú, varrott, selymes lapú füzetek. Nem klórozott lapokkal, hátul zsebük van és olyan jó a lapjaikra írni. :)


Volt még egy könyvjelző alapom is, ehhez Nina fonalai közül most visszafogottabbakat használtam. 


Két medált is összehoztam. Először magamnak tettem el ezeket az ékes kereteket, de rájöttem, hogy e téren a minimál híve vagyok. :)


Ez a dobozka nagyon rég hevert a félkész holmik között, ki volt festve és hímzés is elkészült, de csak most állítottam össze. Egy rendhagyó manikűrkészlet lett belőle, minden belevalóval, ami már gazdára is lelt. :)





3 megjegyzés:

  1. Ó, mennyi gyönyörűség! Az ajtódísz a kedvencem, nagyon ötletes, biztosan minden vendéget mosolyra fakaszt!:)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű dolgokat készítesz! Előbb-utóbb biztos mind gazdára talál :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online