2013. március 25.

Kötöttségek (és horgoltságok)

Már magam sem tudom, hol tartok. Ismét a Fb-on vagyok  többet, a fő blogocskámat meg jól elhanyagolom. Pedig ő a forrása, kezdete mindennek. Na, pótolom az elmaradásokat.

Mivel nem akar jönni az a fránya tavasz, még aktuális is, hogy  korábban kötögettem, horgoltam ezt-azt. Persze ezek nagyon primitív darabok, nem a kötés-horgolás az én műfajom, megmaradok az apró hímzőtűknél, de néha elkalandozok és végtelenül egyszerű darabokat én is tudok készíteni.


Ezt a kék csíkos csősálat az öcsémnek kötöttem szülinapjára, készült egy fekete is. Egy gombolyagból készült, maga a fonal adta a csíkokat.



Ezt a sálat sógornőmnek horgoltam puha mohair-ből. Magamnak is szeretnék majd ilyet, mert  nagyon tetszik, hogy lehet hosszú, lehet dupla, lehet stóla és a fejemre is tehetem.


Ehhez egy nagyon vastag fonalat használtam 10-es túvel horgoltam. Csősálnak indult saját magamnak. Igazság szerint nem akartam ilyen bőre, bár szerettem volna, ha esése van. Alul szándékosan kicsit szaporítottam. Apró "fodrot" horgoltam az aljára. Végül olyan bő lett felül is, hogy áthajtom keresztben és legombolom, ez lett a sálam érdekessége. :D


A következő két szépséget ajándékba kaptam.

Ez a csudajópofa türkiz (de szeretem) boa (nekem az jut  róla eszembe) Enikő barátnőm keze munkája. Egyre jobban belemerül ő is a kézművesség világába, ami olyan jó, bárcsak egy helyen laknánk. Más szépséget is mutatok még tőle.


Ez a jó meleg őszi színű (másik kedvenc színem a narancs) sál pedig a drága Zsóka néni ajándéka, akit már virtuális nagymamámnak érzek. :) Ábelt és Bálintot is meglepte kifestővel, mesekönyvvel.


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a kék sál is, meg a két horgolmány is - ha nem mondod el, hogy "hibából" kovácsoltál erényt, rá nem jövök! :-))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online