2013. március 11.

Bébis, családos, keresztelős anziksz


Pasik nagy egyetértésben - ez most a kedvenc fotóm :)
Apa nézi Bálintot, Bálint nézi Ábelt, Ábel néz engem, én meg őket (mint egy láncmese)


Drága Testvérkém és Sógornőm, a boldog keresztszülők. Szűk családi körben, kis templomban, kedvesen zajlott, szép volt. :) Szerettem volna Bálintra a Vanessza-féle gyönyörű kendőt ráteríteni, de a mamák "nyomására" fehér került rá, ráadásul ezt a kis plédet a keresztszüleitől kapta. Nem szereztünk pólyát ezért az egy alkalomért.


Hempergés az említett Vanessza-kendőn. :)


Már nagyon figyel mindenre. Csodálatos, hogy egy 2 és fél hónapos kis ember hogy vágyik arra, hogy beszéljenek hozzá. Rengeteget mosolyog, de fényképezőgéppel nehéz elcsípni. :D

  Ábel odavan érte!


"Repülünk" 
Remélem, ilyen kék marad a szeme. :)


És ketten összebújva...

1 megjegyzés:

  1. Barbi, gratulálok, Isten segítsen titeket a felnevelésükben, a két fiadat pedig a nevelődésben:)
    És ígérem, hamarosan én is törlesztem az adósságomat feléd, ne haragudj, hogy eddig még nem tettem meg.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online