2013. január 19.

Na, mit...

...nem mutattam még?

Ezt a könyvtámasz baglyot Ábel polcáról, aki másfél kg rizst kebelezett be, hogy masszívan ülhessen. :)


Készítettem ünnepek előtt egy tildás ékszertartó bábut is, Timi sógornőm ajándéka lett. A talpán agyaltam egy ideig (mivel kedves uram nem jutott oda, hogy készítsen nekem valami effélét), végül egy fadoboz teteje lett a baba alja, amit magad uram, ha szolgád nincs alapon magam hoztam össze. 


És nem mutattam még az Édesanyámnak készített teásdobozt sem. Saját mintával, Nina szépséges fonalaival, selyemszalagjaival, csipkéivel, farkasfogaival. Sok-sok illatos teával.




Talán egy vagy két éve hímeztem ki ezt a Tralala mintát, amit ünnep előtt öntöttem formába. Karácsonykor már a falon díszelgett.


1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online