2013. január 19.

Babaköszöntő

Csöpp Bálintnak készült még ez-az, amaz. 

Elterveztem, hogy ezt az édes Country Cottage mintát elkészítem, mire érkezik, ez a képecske duplán passzol az ünnephez, karácsonyi és örömködő egyben. Még a kórházba is behozattam Zs-val, ahol persze egy x-et sem öltöttem rá. Nem is tudom, mit képzeltem, mikor lesz rá időm... :D Szóval ünnep után tudtam befejezni, de juszt is felakasztottam Bálint ágya felé, ha karácsony elmúlt már, akkor is.



Találtam egy másik helyes mintát is, ez egy babavárós free minta valahonnan. Az eredeti piros-kék színű, persze véletlenül sem olyan formán hoztam össze. Aztán pakolászás közben kezembe akadt ez a kis Isten hozott felirat is.


Ilyen most az összkép a kis-nagy akasztós dekoráción.


Mit meséljek még?

Ilyen Bálintom egy hónaposan (igen, már ennyi idő eltelt, hihetetlen!).


Én meg így nézek ki szülés után egy hónappal, fáradtan, de boldogan. :)


Annyi mindenről akartam írni még, gyűjtögettem a fejemben egész héten, de nincs erőm tovább itt ülni és leírni. Bár az éjszakázások fizikailag nem érződnek napközben, agyilag annál inkább. Szétszórt vagyok, figyelmetlen... Még edződnöm kell... :) Ábel rég volt már ilyen kicsi...

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a babátok és a dekoráció is!Elhiszem, hogy fáradt vagy, de nagyon jó dolog mikor pici baba van a háznál, én nagyon imádtam.

    VálaszTörlés
  2. I love the JOY stitch.... Perfect finish!!!!!

    VálaszTörlés
  3. De jó nektek, hogy ilyen aranyos pici babátok van otthon! Én sem lennék boldogtalan, ha követhetném a példátokat...
    Erzsi

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép nálatok! Jó látni, mennyire várnak egy csöppséget!
    Csodaszép a babátok!
    Nyugi, majd lesz könnyebb is, természetes, hogy most így érzed magad - de Ábel is volt apró, biztos tudod ezt Te is! Pihenj azért, amennyi csak belefér!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online