2012. december 13.

Szépségek Tőletek

Az utóbbi időben kaptam nagyon szép ajándékokat, amiket csúf módon, csak most mutatok, pedig gyönyörűek!


A Fb-on megláttam Bebi cuki bébijátékát, és szerettem volna megvásárolni, de Bebi olyan kedves, hogy nekem ajándékozta, és még tett mellé egy szépséges kis levendulazsákot és szaloncukrot is. :)


Kankalin egyszer kért tőlem mintatervet, amiért én ugyan nem vártam semmilyen viszonzást, mégis ilyen gyönyörűségekkel hálálta meg. :)


Ági kolléganőm lepett meg ezzel a csodás almazöld bébitakaróval, amit saját maga kötött. Kocsitakarónak szánta, de sajnálnám kitenni az időjárás viszontagságainak, így a kiságyban várja Bálintot! :)


Ezt a remekbe szabott üveg kínálótálkát pedig az én nagyon drága Enikő barátnőm készítette. Élete kb. 3. dekupázs technikával készített tárgya, profi lett. Milyen lesz a 10. példány? :D

Hálásan köszönöm a csodálatos ajándékokat, a kedvességeteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online