2012. december 17.

PIF3

A Pay it Forward játékomra jelentkezett (talán még februárban) 3 nagyon kedves blogos. :)


1. Katalin
2. Szera
3. Dia


Végre eljuttattam hozzájuk az ajándékaimat. Hogy megkönnyítsem a saját dolgom, három közel azonos csomagocskát készítettem, persze kicsit egyénre szabva.





Quaker mintákkal (dmc fonalakkal) díszítettem a dobozokat, amikbe tettem egy kis csokit (az sosem árt), egy-egy Renato Parolin mintájú (Nina fonalaival hímzett) szív alakú könyvjelzőt és még plusz egy-egy ajándékot. 


Szera kapott egy szív alakú medált, ez egy saját mintámmal díszített kis kerámia szív. 


Diának egy kerámia fonaltartót tettem bele Anchor fonalakkal. 


Kata pedig egy karácsonyi hűtőmágnest kapott.


Sok-sok szeretettel!

5 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online