2012. december 18.

Gyerkőceimnek

Idén, és a szülés előtt talán az utolsó bejegyzésem. Még mindig hímezgetek, van időm. És talán lesz alkalmam utána is, ha jó babóca lesz Bálint. Várok, várok! Szombatra vagyok kiírva, szóval még időben vagyunk, de már elfogyott a türelmem. Nem fordult meg azóta sem, és nagyon nyomja a fejét felfelé, el van a kis drága tévedve. Nem félek a szüléstől, császármetszéstől egyáltalán, csak izgulok, szeretnék már túl lenni rajta. 

Ábelnek már egy éve szerettem volna elkészíteni a kuckójába a falvédőt és az ágytakarót. Végre összehoztam, addig, míg zöröghettem a varrógéppel. Nagyon egyszerű mintát találtam ki, az anyagok változatos mintája dobja fel az egészet. Egy kis látképet terveztem. :) Ábel hidat is kért a folyó felé. A fák lombját ducira tömtem. A párnák házikók lettek. Még jó lenne a kis kacatos játékpolcra egy függöny, de ez már nagyon ráér. Egyszer majd arra is kitalálok valamit a maradék anyagokból. :)





Bálintnak nincs külön szobája, a kiságya a miénk mellett áll. Azért, hogy mégis jelezzük, hogy ez az ő zuga, csináltattam az ágy felé egy akasztót. Polcot nem szeretnék, mert gipszkarton a fal és nem akarnék a kicsi felé pakolni. Erre az akasztóra elképzeltem, hogy hímzek valami babásat, és apró mindenfélét akasztok majd rá, később talán játékokat. Nagyon szépen elkészítette az asztalosunk, meg is dolgozta a felületét, mert mondtam, hogy kopottasra tervezem. Aztán nekiestem mindenféle akril festékkel. Agyaltam, hogy egy nagy minta legyen-e rajta. Végül terveztem sok apró, bébi mintát és ezeket hímeztem szétszórva a kiszabott hímzővászonra. Közben rájöttem, hogy mintatervezés terén én abszolút negyedöltés -mániás lettem. :D Nina színeit, festett farkasfogát használtam. A fehér, kihímzett vásznat megfestettem egy kis teával. Ragasztópisztollyal rögzítettem, később könnyen le lehet fejteni majd, és mást a helyére tenni.




Anyukám talált a piacon nekem két nagyon cuki, apró keretet. Az egyikbe Bálintnak hímeztem, a másikba magamnak. :D Jó ez a szöveg, hozzám nagyon passzol, főleg, ha visszagondolok régi (Ábel születése utáni) napokra. :D 


Aki a blogomat a legelejétől fogva követi, talán még emlékszik ezekre a mackós blokkokra. Még Ábelnek indult ez is, de sosem lett befejezve, mostanáig. Ráadásul akkoriban még ész nélkül vetettem bele magam a hímzésbe, varrásba. Nagyon pontatlan foltmunka, bár a terv és színek szerintem nagyon jók. De csak összevarrtam hibái ellenére is. Béleltem egy kis vatelinnel, a hátára polár anyag került, így jó játszószőnyegnek, de téli kocsitakarónak is. Jó mementó honnan hová jutottam a hobbim terén pár év alatt. :)


És végül fotó az én két bubámról.

Ábelem már nagyon nagy, kezd kisiskolás fazont venni. :) Okos, ügyes, nagyszájú. 



  Bálintom pedig egyenlőre egy kis sziklagolyó, keményfejű kis fickó. Kíváncsi vagyok már nagyon rá, lesz-e sok haja, olyan nagy szeme, mint  Ábelnek a születésekor. És vajon milyen jellem lesz? :D




6 megjegyzés:

  1. Barbi, az ágytakaró, meg a párnák.... kész vagyok! Annyira jó ötlet! Szinte drukkolni kezdtem egy fiúért.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek vagytok!
    Csodaszép a szoba is. Most kedvem lenne nekem is belefogni valamibe a fiúknak, de amíg csak valami, nem fogok bele. Majd ha én is ilyen szépen látom, mit is szretnénk. Együtt.
    Drukkolok, a szép szülésért neked, bármelyik is lesz végül!

    VálaszTörlés
  3. Pihenj most már egy kicsit, eszméletlen mit összedolgoztál itten. Ábel ágyáért külön piros pont, ez olyan "nagyfiús" lett.

    VálaszTörlés
  4. Barbi! Ez az ágytakaró és falvédő egyszerűen FANTASZTIKUS!
    Nagyon tetszik a babás akasztó is!
    GONDOLOK RÁTOK!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Mindenik projekt szuper, nagyon tetszenek :) Kívánok könnyű szülést, könnyű éjszakákat, s nagyon csendes, Áldott Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  6. Ó,drága Barbi!!!Olvaslak ám és izgulok Veled együtt!!!!!!Csodálatos lesz egy kisbaba!!!!Ábel is tündéri lesz vele!:)
    A keresztfiaméknál is nemsokára megszületik a baba.:)
    Ölellek,puszillak!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online