2012. december 17.

Felzárkóztatás

Mármint a blogé, mert már megint  lemaradt a Fb-hoz képest. :)

Készítettem sok mindent, amiről úgy gondoltam, hogy jól jön majd másoknak ajándékötletnek ünnepek előtt. Kicsit pofára estem, bár szerintem szép darabok lettek. Ezeket mutatom most. Ezek most is szabad darabok, lehet felőlük érdeklődni, de karácsonyra már nem tudom eljuttatni senkinek, mert már tényleg bármikor jöhet a baba, akár most is mennék szülni, mert már napról napra feszültebb vagyok. De vissza a tárgyakhoz:

A kedvencem ez a kis csajos doboz, amin egy saját mintám látható. Pink-szürke színben és sok-sok kincset rejtettem bele, ami tetszhet egy leányzónak.


Tettem bele egy szív alakú kerámia medált (levegőn száradó gyurma) Love felirattal. Került bele egy pár szív alakú füli. Home Sweet Home feliratú kulcstartó, egy Hug Me szövegű kitűző és egy Hello gyűrű.


Van egy velúrbőr hatású textilből varrt kis méretű japán hajtogatós táskám. Két oldalas. Az egyik oldala gombokkal díszített, a másik oldala habos négyzetekből áll. :) Egy szív díszíti, ami akár kulcstartó is lehet. Belülre vízlepergető textil került.
Mivel kicsi táska, nincsenek belső zsebei.


Készítettem egy újabb térbeli rózsás képet is, szép üde tavaszi pink-rózsaszín egy apró szitakötővel.



Megvan még ez a fali üzenő is, amit már korábban mutattam.



Találtam egyszer ilyen remek kis porcelán filtertartókat, ezekbe saját mintákat hímeztem és három részes konyhai fali dekoráció lett belőlük.


Ábel oviszsákjához vettem még anno ezt a szuper szerszámos vásznat, a maradékból készült egy ceruzatartó, 16 ceruzával és egy kifestővel. :)
Kispasiknak tökéletes.


Elfekvőben van még a két saját mintákkal díszített fali filtertartóm is.



No meg egy matyó virágos kitűző és két selyemszalaggal hímzett medál is. 



Ha esetleg valakit ünneptől függetlenül valami érdekel, email-ben keressen meg  (singlarb@gmail.com).
Amíg  tudok, válaszolok! :)


1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online