2012. november 5.

:(

Kis városunk olyan, mint a hátramenés. Babamozira szerettem volna kérni időpontot két hete a kórházban. Nem volt jó az uh gép. Oké, ezt elfogadom. Többször telefonálgattam, jó-e már. Október utolsó hetére jó lett. A hosszú hétvége előtt kérni  akartam most már egy végleges időpontot, leráztak azzal, hogy jelentkezzek ma reggel 8-kor és egyeztetünk. Ma azt mondta az asszisztensnő, hogy holnap telefonáljak 8-kor és a további mondandómat meg sem hallgatva letette a telefont. Megszülök, mire elvégzik az uh-ot!
Ma egyébként is rossz passzban kaptak el, picsogós vagyok, mint az idő... :(

2 megjegyzés:

  1. Kitartás Drága Barbi!
    Ma én is pityorgós voltam, de a nap végére megszépült minden!
    Remélem Neked is, ahogy elmentél Ábelért az oviba! :-)

    puszi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online