2012. november 12.

?


/Csöpp Ábelem anno. :)/



Ma éjszaka arra ébredtem (vagy még el sem aludtam), hogy nagyon fáj a hasam alja, oldala. Már majdnem felébresztettem Zs-t, hogy gáz van. De aztán enyhült a fájdalom és végül el tudtam aludni. Egyébként rengeteget forgolódok már és annyira nehéz megfordulni. Nem tudom mire vélni a fájást 34 hetesen. Vagyis valószínű, hogy jósló fájás lehetett, bár kicsit megrémültem. A derekam nem fájt, tehát nem az az igazi fájás volt még. Korai lenne, de pont ezért volt fura. Pedig tegnap tényleg nem csináltam semmi megerőltetőt. Mostanában rohamosan nő a picúr, nagyon sokat feszül már a hasam és már nagyon kellemetlen, ha mozog. És mivel nekem alapból lent van a hasam, már most rengeteget rohangálok a wc-re. 
Bár egyáltalán nem a varrócska és hímzés a fontos most, azért kicsit kétségbeesett vagyok, hogy nem tudom befejezni az eltervezett dolgaimat. Sűrűn mondogatom magamnak, hogy nem olyan fontosak azok, de jó lenne letudni őket, mert  utána pláne nem lesz belőlük semmi. 
A babamoziból sem lett semmi. Végül én vesztettem el végleg az érdeklődésemet, miután a kórházban nem lehetett lebeszélni egy értelmes időpontot.  Most szerdán megyek a dokihoz, remélem ő csinál egy sima ultrahangot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online