2012. október 24.

Lassan, de biztosan...

...közelednek az ünnepek! Nálunk idén nagyon extra lesz! :D
Készült sok apró-cseprő dolog, amit a komódos tárgyak közé szánok.

Mikulás fejű bonbonosok,


egész szegfűszeggel, szegfűborssal, fahéjjal töltött karácsonyi szívek (ezek tulajdonképpen már el is keltek, sőőőt, még csinálnom kell...),


hímzett fenyő asztali díszek,


és virágos füzetborítók. Kellett még egy kis tavasz. A lila nagyon jól sikerült, a bordósnak, bevallom őszintén, nincs olyan szép tartása, mint a másiknak, de azért jól használható.



A fenyő mintája tetszett több embernek is. Ez egy free minta, ezért örömmel megosztom. 

http://amorevitacrocette.blogspot.hu/2011/12/albero-stilizzato-azzurro.html
Találtok itt sok egyéb cukiságot és más fenyőformát is.


Két fenyő dekort még le sem fotóztam. Varrtam csillag alakú asztalközepeket is, sajnos ez nem mind sikerült. :( Nem tudom miért, lehet, hogy fáradtan varrtam.


3 megjegyzés:

  1. Cukik, gyönyörűek egytől-egyig! :) Köszi a mintát!

    VálaszTörlés
  2. Barbi!
    Csodaszépségeket készítettél!
    A fenyőmintát vittem én is, és köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen lányok és köszönöm!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online