2012. október 24.

Ajándékcsomag

A legutóbb írtam, hogy a Facebookon játékot indítottam. 
(Itt is lesz még karácsony előtt ;D) 
Na, annak már rég vége is. 4 ajándék közül választhattak a játékosok, és végül a 4 közül a legnépszerűbbet sorsoltam ki. Lehetett volna cserepes, rózsás falikép, vagy japán hajtogatós táska, vagy kis rózsás doboz hozzá illő medállal. A negyedik lett a sztár, a meglepetés karácsonyi csomag. Haahh, nekem ez volt a legnehezebb, hogy vajon mit is tegyek bele majd, hogy színben, ízlésben megfeleljen a leendő nyertesnek. A fele country-s lett a fele pedig hagyományos. 
Éééés, Judit nyerte az xszemesboltból! :D



 Tettem a csomagba egy rénszarvasos karácsonyi zoknit, szép hosszút, hogy sok finomság férjen bele! :D


6 darab zsákszívecskét, ezeket a saját fánkon is nagyon szeretem!


6 db hagyományos karácsonyi színekkel hímzett fenyődíszt és 


egy hímzéssel díszített fenyő alakú, fa asztali díszt.


Boldog karácsonyt Judit! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online