2012. október 9.

8. hónap / 30. hét


Jelenleg itt tartunk. Pár hét múlva elmegyünk babamozira. Nincs már olyan varázsa, mint Ábelnél, de szeretném, ha Bálintnak is meglenne. Készítek majd neki is egy babadobozt. Egyébként is kevés az előírt ultrahang, kíváncsi is vagyok. És most Zs és Ábel is velem jön. :) Várom már!
Van, aki szerint kicsi a pocakom,  van, aki szerint nagy. Szerintem nagy. A ruhák egyébként is csalókák. Teljesen kitölt a bébi, mindenhol mozog, ahol csak el tudjátok képzelni. Ráadásul az én hasam alapból eléggé lent van (másnak az utolsó hetekben ereszkedik le ennyire), szóval folyton a hólyagom macerálja. :D
Mondhatni most már fájdalmasakat rúg. Néha kifejezetten felszisszenek. :D
Éjszaka már csak fetrengek, hol az egyik, hol a másik oldalamra. Így nap közben elég fáradt vagyok. Már gyakran keményedik. A lépcső a halálom. Fekve se jó, ülve se jó. Fizikailag most kezd teher lenni az áldás.
Szerintem ő is a 4 kg-hoz közelít majd, mint Ábel.
Sokat gondolok már rá, hol ér el a "végzet" és milyen lesz a szülés. Hónapokban számolva már nagyon kevés az idő, hetekben viszont még ráérek. :D
Ábel napra pontosan jött. Bálint jöhetne egy kicsit hamarabb, mint dec. 22. Nem szeretnék Szenteste a kórházban ücsörögni vele. :D

9 megjegyzés:

  1. De csini kismami vagy :))))

    átérzem ezt, nekem Bogi 8. hónapra született és tuti bevonzottam a korai szülést mert annyira nem esett már akkor jól semmi, csak nyűglődtem. Dec 2. csodáááááááássss nap, én is akkor születtem. Drukkolok nagyon puszi kismami

    VálaszTörlés
  2. Se nem kicsi se nem nagy, pont jó a pocak. Öröm Téged így látni, kitartás!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép kismama vagy. Könnyű szülést neked, és jó egészséget kívánok az egész családnak! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó a fotó, szurkolok, hogy minden zökkenőmentesem menjen!

    VálaszTörlés
  5. De szép vagy!:)
    Boldogság az arcodon:) Nekem is olyan hihetetlen volt akkor, hogy még mennyi idő van hátra, pedig már a 34. héten gondoltam, hogy ez még hova nőhet??? és nőtt!

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Én úgy, de úgy szorítok neked!
    Szép a név is, öcsém is Bálint. Az Ábel név is csuda jó.
    Légy türelmes (nekem se ment...:D), nem sok már az a sok... Ahogy férjem nagynénje mondaná: minden messze elközeleg....:D

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a kedves szavakat lányok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem enged új megjegyzést hagyni, úgyhogy válaszolok. :)

      Hülyeség vagy sem, de nekem úgy tűnik, mintha lehetne látni Bálintodat a képen, mint aki jelezni akar, hogy ő is itt van ám.

      Kívánom, hogy a hátralévő napok gyorsan teljenek és a karácsonyt már otthon együtt ünnepelhessétek.

      Törlés
  8. Nagyon jól áll neked a nagy pocak!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online