2012. szeptember 9.

Várakozás

Várakozok, várakozunk. 
Egyre kevesebbet kell. :)
Jövő héten már a 26. hetet kezdjük.
Mostanság sokkal kevesebb uh vizsgálatra kell (előírtan) mennem, mint anno Ábellel. Utoljára 19 hetesen volt, akkor az orvos nem látta, hogy fiú-e vagy lány a csöppség.
Mivel mostanság már táppénzes papírt is kellett íratnom és beutaló is kellett terheléses vércukor vizsgálatra, elmentem egy magánrendelésre és kértem, hogy nézzük már meg végre a nemét. Végül is nekünk mindegy volt, de az ismerősök már nem hagytak nyugodni (meg végül is a saját kíváncsiságom sem).  A közhelyek unalmasak, de igazak: a lényeg, hogy egészséges legyen! És így is  van. Amikor megmondta a doki, hogy fiú (látja a zacsiját :D), egy másodperc volt csak a csalódás, hogy nem kislány. Utána hatalmas boldogság áradt szét bennem, hogy milyen jó is lesz az én Ábelemnek, milyen jókat játszanak majd együtt. És hogy nincs gond a kisruhákkal, a közös szobával és már ismerem a kispasik világát, meg egyébként is, szép, ép, egészséges, ficánkolós... Nagyon ficánkolós! :D Néha már éjszaka sem hagy aludni a mocorgásával, arról nem is beszélve, hogy elég mélyen ülő méhem van, már most rengeteget kell mennem wc-re, nem még a végén...
Készült néhány sk fotó is, amit már csak azért is meg kell mutatnom, mert Vanessza gyönyörű pilléje vesz körül! Nem most kaptam ezt a szépséget (egy csereberénk alkalmával), de megvártam, míg van mit körülölelnie! :D Hamarosan a kis jövevényt is beleteszem!
NAGYON KÖSZÖNÖM VANESSZA!





Tehát, kiderült, hogy fiú. A név még mindig nem dőlt el. Én már döntöttem volna, de Ábel születésekor megígértem Zs-nak, hogy a másik baba nevét Ő választhatja meg, ugyanis én annyira bele voltam pistulva az Ábel névbe, hogy nem hagytam egyáltalán beleszólást. :) Szóval, most izgulok, hogy ne Belzebúb legyen... :D

Ábel nagyon várja kistesót. Nagy kedvvel jár most oviba. Viszont nem alszik valami jól. Egyre nagyobb, egyre okosabb. :) És rengeteget szövegel!



9 megjegyzés:

  1. Milyen nagyfiú már!Sokat változott, de a mosolya a régi!:)
    te pedig egy átszellemült,gyönyörű kismama vagy!!!!!♥Hú,de irigykedem, illetve nosztalgiázom: annyira szerettem várandósnak lenni.:)
    Boldog vagyok,hogy boldog vagy!♥

    VálaszTörlés
  2. Olyan szépek a képek!
    Jó egészséget mindnyájatoknak!

    VálaszTörlés
  3. Sok boldogságot, kellemes napokat kívánok! És: jó egészséget Mindnyájatoknak:)

    VálaszTörlés
  4. Nem rossz fotók! :))

    és a nagyfiad mosolya!! Igéző! :) Igazi varázs szemekkel néz ) Nem rákocska őkelme? :))

    Erről jut eszembe.. hogy...... Kérlek Barbi, nagyon nagyon nagyon nagyon drukkolj nekem a napokban. Nagyon fontos ! :))


    VálaszTörlés
  5. Szívből gratulálok a babóhoz, csuda jó dolgod lesz, 3 pasi fog kényeztetni :))) A fotók csodáláatosak, nagyon szép kismami vagy, jól áll :) Puszi!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok és jó egészséget kívánok! :) Hogy Ábel milyen sokat változott! :)

    VálaszTörlés
  7. Szívből gratulálok a legkisebb kukishoz!! ;)))

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűséges kismama vagy♥

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online