2012. szeptember 30.

Tökös dekoráció

Szeptember közepén kiraktam itthon mindenféle őszi motyót. Nem nagyon dekoráltam eddig a lakást ősszel, csak az iskolában az osztályteremben. De már sk gyerekem is van, aki szereti a szépet, és egy darabig nem járok iskolába. :) Nem vittem túlzásba, ez is épp elég szerintem. :)


Ezeket a bumfordi tököcskéket még tavaly készítettem. Nem volt türelmem és vatelinem kövérebbre tömni őket.


A tömnivaló tökök helyett inkább hungarocell gömbökkel dolgoztam. Igaz, így kicsit amolyan narancsba ojtott tököcskék lettek, élőben szebben mutatnak. A narancs anyag sem ilyen élénk, rozsdásabb színe van.



Nálunk mindig van gyümölcs az asztalon, bármilyen évszak is legyen. A barna és a narancs jelzi, hogy épp ősz van (no meg a szőlő). :)


Régebben böktem ki ezt a kis boo feliratot. Nagyon szeretem.


Ezt a kis képecskét (hátul ollót lehet bele tenni) egy swap játék alkalmával kaptam egy kedves olasz hímzőtől.


Ez sk minta, megtalálod a mintablogon. Halloween-ig gyorsan elkészül.


Fő kedvencem ez a kis vesszőkből készült koszorú, egy virágüzletben találtam 1-2 éve. Hogy ne csikarja össze az üvegasztalt, varrtam alá egy kis patchwork csillagot. Nem a legpontosabb munka, a foltvarrásról még sokat kell tanulnom (utólag rájöttem, hogy lehetett volna a közepe puklimentes), de a gyertya eltakarja a szépséghibát. ;D


Ezt a földbe szúrható mécsestartó lámpást is virágüzletben találtam. Az erkély helyett végül bentre került (a mécsest úgyis elfújná a szél, a fém pedig csak zörögne). Ábel nagyon szereti. :) De majd igazit is faragunk.



Két kis szellemes szellem, 100Ft volt darabjuk valahol. Gondoltam a suliba majd jó lesz. :) Egy darabig itthon virítanak.


És végül egy végtelenül egyszerű girland került a bejárattal szembe.

1 megjegyzés:

  1. Kellemes, igazi őszies hangulat lett nálatok.
    Azok a tököcskék csúcsok!!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online