2012. szeptember 11.

Szerzemények

Az utóbbi időben nem sok dolgot szereztem be, igazából csak a megrendelésekhez. Báááár, vettem ezt-azt, amiből Komódos dolgok lesznek (nem ígérek, mert tavaly sem lett belőle semmi, de talán most...)
Rendeltem kolléganőmmel néhány könyvet. Ez lett a szülinapi ajándékom Zs-tól. Magától is remek ajándékokat szokott kitalálni, de ha én rendelem meg magamnak, tuti nyerő. :D Vagyunk így páran nem?


Egyik szebb, mint a másik. Egy kis filc szamurájcica már készült is az egyikből Ábelnek, de fogalmam sincs hová lett, addig dobálta "harc" közben. :D

És szépséges, álompuha, fantasztikus selyemszalagokat és -fonalakat rendeltem Ninától.


Már a nevük is csodás! Napokig simogattam őket, míg nekiestem egy hímzésnek. Régóta keresek mintát abba a csodás madaras keretbe, amit még Michelle-től kaptam. 
Végül találtam egy free francia mintát, ami tökéletesen passzol az indáival, madárkáival. Eredetileg kék madarak vannak rajta, de nem kék selyemfonalakat választottam. :) Egy este alatt kiböktem, nem bírtam abbahagyni. Nagyon jó ezekkel a fonalakkal hímezni, az eredmény nagyon szép lesz. A festett vászon is még Ninától van. Egy kis krém paszpartut is kapott a  kép.
 Most már csak méltó helyet kellene neki találni, egyenlőre ide-oda rakosgatom. :)





Éééés ezennel mindent megmutattam, amivel az utóbbi időben lógtam Nektek! :D
Most már friss, aktuális dolgokkal jövök. Bár ez a madaras kép elég friss darab.

3 megjegyzés:

  1. Ez tökéletes lett! A minta, a színek, a keret, minden :-)
    Annyira jó olvasni a babáról, nagyon szép emlékek jutnak az eszembe. Ilyenkor sajnálom, hogy már többet nem élhetem át ezt az érzést.

    VálaszTörlés
  2. néha én is így :))

    a középső kettő könyv megvan nekem is.. nagyon kis aranyosak :)

    A madaras hímzésed pedig szuper légies! :)

    VálaszTörlés
  3. A madárkák tökéletesek! :) Gyönyörű színeket választottál hozzájuk. A selyem fonalak meg.... ugye érted az én olthatatlan lelkesedésemet is?

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online